2.5.11

Ester och Antiloper.

Här är en (inte helt färdig) version av ett omslag jag gjort till en bok som kommer i höst. Den är helt fantastisk, och jag är så glad att jag får göra omslaget! Glöm inte att det var här ni hörde talas om den först - för tro mig (I know good books, remember) - alla kommer att snacka om den till hösten. Jag har redan läst manuset två gånger, och kommer läsa boken ytterligare en gång så fort den kommer från tryckeriet i slutet av sommaren. Här kan du läsa ett kort utdrag och en presentation av Ester!

2 comments:

E said...

HEJ KUSINEN! Kollar runt lite på bloggar just nu! Verkligen en fin blogg du har! :) Är allt bra? Håller på och gör om min "nya blogg" nu, har ju fått en systemkamera! :D Grattis till stependiet - alla hälsar! :) Hör av dej snart /Kramar Ellen & CO saknar dej! :)

Anna W said...

Hej Ellen!

Jag gillar verkligen din blogg och alla dina bilder! Hoppas vi ses snart! :-) KRAM!