9.12.10

Lucka # 9 - Moo.com

Alla borde ha visitkort. Det är inte 80-tal, det är inte pretto, det är ju nästan retro. Så gå nu och bli förälskad i e-handelns mest glittrande lilla guldgris, moo.com. De är billiga, kreativa och allt kommer alltid fram före utsatt tid. Man får sina kort i världens snyggaste lilla ask och allt är bara perfekt. Det här är den ultimata treaten till dig själv så här innan jul. Be creative!

P.S. Annadagen idag, glöm inte att lägga lutfisken i blöt - jag säger bara det! DS

4 comments:

anna n said...

Dessutom är de perfekta som bokmärken. Gjorde en ask med läsningsrelaterade motiv i present till min syster för några år sedan,vilket var mycket uppskattat.

Clara said...

Grattis på namnsdagen då! Måste bara säga att jag läste ut Observations här om veckan, mycket bra. Vi får väl ta och byta visitkort någon gång snart. :)

Bokbabbel said...

Ja, de är verkligen tjusiga, jag lät trycka upp bloggar-visitkort (minicards) lämpligt imför bokmässan och sedan följde en massa människor mitt exempel och så satt vi där och bytte kort, mycket trevligt :)

Anna W said...

ja, har inte tänkt på att man kan ha dem som bokmärken, men det är ju klockrent.

ja, gärna - observations älskar den! let's swop cards!

minikorten är grymma, men den här gången körde jag "bara" på vanliga!