25.8.10

Think Again!

Skitbra bok. Verkligen så bra. Men titeln. Herregud, titeln. Hatade den här boken när jag jobbade på Pocket Shop, för alla män som kom fram och skulle skämta. Jättekul, verkligen. Men boken är grym, och den handlar om det hypertänkande som jag tror att både män och kvinnor ägnar alldeles för mycket tid åt. Läs den och känn hur du bara frigör dig från en massa skit!


English: About this book (in English called Women Who Think Too Much) that I really love - but the title? Hello? When I worked in a bookshop I hated it when all the male customers thought it was sooo fun. Ha ha. Not. I strongly recommend it though - read it and leave a lot of old crap behind!

2 comments:

Emily said...

Ja, det som frustrerar mig är nog just avgränsningen att bara kvinnor skulle tänka för mycket. Nu har jag ju inte läst boken, så jag vet ju inte om det bara är en kass titel, men det stör mig iallafall...

Anna W said...

Uppföljaren borde heta "Män som tänker för lite" alternativt - "Män - nu hatar de inte bara kvinnor, de tänker för lite också!" eller "Män som tänker - det är bara för mycket!" eller... ;-)